IK WIL EEN MIELE PRODUCT KOPEN

Onze Miele.be website dient als online catalogus. Onderaan de pagina van een toestel kan u de gebruiksaanwijzingen en productpagina met alle specificaties downloaden. Heeft u toch nog advies nodig? Maak dan een afspraak in één van onze Miele Experience Centers.

U kan onze Miele toestellen aankopen op onze website, in onze Miele Experience Centers of bij één van onze erkende verdelers. Bent u op zoek naar een toestel dat wij een tweede leven geven, neem dan zeker een kijkje op de Miele outlet pagina. Al deze Miele toestellen waren nog niet in gebruik, maar zijn niet meer in de originele staat of zitten niet meer in de originele verpakking.

In onze Miele Experience Centers, gelegen in Mollem, Hasselt, Antwerpen en Brussel, kan u terecht voor professioneel advies over alle Miele producten en de Miele-service.
Daarnaast kan u ook terecht bij de verschillende
Miele dealers in uw buurt.

Geef een Miele toestel een tweede kans via onze online outlet. Al de Miele toestellen in deze outlet waren nog niet in gebruik, maar zijn niet meer in de originele staat of zitten niet meer in de originele verpakking. Ze werden uiteraard uitgebreid getest door onze Miele experten, ze zijn in prima staat en zijn direct leverbaar.

Onze Miele.be website dient als online catalogus. Ons hele gamma staat op onze website.

Elke online aankoop genereert een factuur die zowel via mail als via post wordt opgestuurd. Wilt u graag een factuur van een aankoop in één van onze Miele Experience Centers? Geen probleem, geef dit tijdig mee aan onze product advisors.

Miele kan leveren tot aan de deur of zelfs tot in de ruimte waar u het toestel wilt gebruiken.

Voor keuken- en inbouwtoestellen zal Miele de levering en installatie zelf uitvoeren.
Miele werkt ook samen met partners om u zo de beste kwaliteit van levering aan te bieden. Voor accessoires en stofzuigers werkt Miele samen met DPD Belgium.  Voor huishoudtoestellen werkt Miele samen met Aflitrans.

 

Miele kan de geleverde toestellen ook installeren voor een extra toelage vanaf 30 euro. Deze prijs hangt af van het toesteltype en wordt bij elk toestel apart vermeld. Bij een installatie zullen onze specialisten uw toestel aansluiten en gebruiksklaar maken. Als er bijzondere omstandigheden zijn voor de levering (tweede verdiep, geen lift, …), gelieve dit dan aan te geven in de opmerkingen bij de aankoop.

Bij aankoop van een toestel, zullen onze collega's van planning binnen de 24h contact opnemen met u om een leveringsdatum in te plannen die voor u past.
Eén dag voor de levering krijgt u een herinnering van de afspraak en de ochtend van de levering ontvangt u een bericht met een concreter tijdslot van de levering.
Bij aankoop van een accessoire of stofzuiger, zal onze externe partner DPD een Track & Trace email sturen met de status van uw bestelling.

Als Miele onderweg is naar jou met een levering, volg dan deze tips om u goed voor te bereiden:
- Zorg dat de doorgangen vrij zijn en er plaats is in de ruimte waar u het toestel graag gebruikt.
- Als Miele een oud toestel moet meenemen, zorg dan dat dit afgekoppeld is en kijk na of er geen te behouden accessoires in het toestel bleven zitten.

Als u een kortingscode hebt van Miele, geeft u dit voor uw aankoop in onze Miele Experience Centers mee aan de product advisors. Bij een online aankoop kan u de kortingscode ingeven in het winkelmandje bij de afrekening van het product.
Let op, deze codes zijn hoofdlettergevoelig.

 

Op onze actiepagina kun u altijd de lopende promoties terugvinden.

IK HEB NET EEN MIELE PRODUCT GEKOCHT

Miele biedt een fabrieksgarantie aan op alle Miele toestellen van twee jaar. U kan de voorwaarden van de fabrieksgarantie nalezen op onze website.
Verder biedt Miele ook een verlengde garantie aan tot 5 of 10 jaar na de aankoop van een toestel. U kan hierover meer informatie terugvinden op onze
website.

Na aankoop van een toestel, zullen onze Miele-collega's van planning binnen de 24uur contact opnemen om een leveringsdatum in te plannen die voor u past. Eén dag voor de levering krijgt u een herinnering van de afspraak en de ochtend van de levering ontvangt u een sms met een concreter tijdslot van de levering.
Na aankoop van een accessoire of stofzuiger, zal onze externe partner DPD een Track & Trace email sturen met de status van uw bestelling.

 

Als u de levering graag wilt wijzigen of annuleren, neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst op het nummer 02 451 16 16  en kies voor optie 2.

Miele kan uw oud toestel gratis meenemen bij een levering. Zorg ervoor dat het toestel losgekoppeld is en de toegangen naar het toestel zijn vrij gemaakt.

Als u over een voucher beschikt, kan u deze zowel op de online webshop als in de fysieke winkels gebruiken. Bij een online aankoop, zal u net voor de betaling de mogelijkheid krijgen de vouchercode in te geven.

Als er een cashback actie loopt, heeft u recht om een deel van uw aankoop te recupereren. Om een cashback te vergelden, gaat u als volgt te werk:
- koop het product aan waar de cashback op loopt. Kijk goed naar de voorwaarden van de cashback zodat u het juiste type aankoopt waar de actie op geldt.
- Ga naar de website van Miele en klik op de lopende cashback optie.
- Neem een foto van uw aankoopbewijs en laad dit op via onze website.
- Uw cashback wordt binnen de 14 dagen terugbetaald.

Als u beschikt over een toestel dat uitgerust is met een geïntegreerde wifi-module, kan u deze verbinden op de wifi en met de Miele app. In de gebruiksaanwijzingen van uw toestel kan u vinden hoe het toestel te connecteren. Download en installeer eerst de Miele app. Log in met uw Miele account of creëer een nieuw account.  Volg nadien de stappen aangegeven in de app en op uw toestel. Bij problemen, neem dan zeker een kijkje op de ‘Miele@Home’ sectie van onze hulppagina.

Op onze website kan u voor elk geleverd toestel de gebruiksaanwijzingen terug vinden. Hierin vindt u al de informatie om een toestel succesvol te configureren en in gebruik te nemen.

Op onze website vindt u een aanbod van Miele onderhoudsproducten die het best aangewezen zijn om uw toestel te onderhouden. Deze producten zijn specifiek ontwikkeld voor een optimale werking van uw Miele toestel.

U kan van de huidige en vroegere modellen steeds de gebruiksaanwijzingen online terugvinden.

IK WIL HET MEESTE UIT MIJN MIELE HALEN

Met een Miele account kan u gemakkelijk een bestelling plaatsen op de Miele webshop. Verder heeft u een goed overzicht over de bestelde producten, garanties en service afspraken.    

U kan een nieuwe Miele account aanmaken op onze website www.miele.be of in de Miele app.

Bij Miele hechten we veel waarde aan het beschermen van de privacy en persoonsgegevens van onze klanten. We vinden het daarom belangrijk dat we onze klanten op de hoogte houden van wat we met hun gegevens doen en waarom we deze gegevens nu juist nodig hebben. Op onze website kan u onze privacyverklaring nalezen.

Als u uw paswoord bent vergeten, kan u uw wachtwoord opnieuw instellen op onze website of in de Miele app.

Op onze website kan u vinden welke kookworkshops er georganiseerd worden. U kan u inschrijven op onze website. Al onze culinaire workshop gaan door in de keukens van één van onze Miele Experience Centers.

Met de aankoop van uw Miele-toestel heeft u de beste keuze gemaakt: u koos voor een optimaal gebruikscomfort, de hoogste kwaliteit en een lange levensduur.
De betrouwbare en energiezuinige werking, alsook het resultaat zijn afhankelijk van de mate waarin het apparaat gereinigd en onderhouden wordt.
Een grondige reiniging vermijdt vaak ook het ophopen van bacteriën en schimmels in uw toestel.
Om de betrouwbare en energiezuinige werking te blijven garanderen en voor een optimaal resultaat en een lange levensduur raden we u aan het apparaat regelmatig grondig te reinigen en te onderhouden. Hiervoor kan u gebruik maken van de Miele
onderhoudsgids of van de  onderhoudsservice door onze Miele expert technici.

U kan u inschrijven voor de nieuwsbrief op onze website door uw gegevens in te vullen op deze pagina.

ER IS IETS MIS

Indien u het verkeerde product bestelde, belt u best naar onze klantendienst op 02 451 16 16  en kiest u optie 2 (voor toestellen) of optie 3 (voor onderdelen en accessoires).

Indien Miele het verkeerde product leverde, belt u best naar onze klantendienst op 02 451 16 16  en kiest u optie 2 (voor toestellen) of optie 3 (voor onderdelen en accessoires).

Indien u een Miele product bestelde dat beschadigd geraakte tijdens het transport of dat niet werkt zoals het zou moeten, belt u best naar onze klantendienst op 02 451 16 16  en kiest u optie 2 (voor toestellen) of optie 3 (voor onderdelen en accessoires).

Indien u het verkeerde product bestelde, belt u best naar onze klantendienst op 02 451 16 16  en kiest u optie 2 (voor toestellen) of optie 3 (voor onderdelen en accessoires).

Als u via de website bij Miele gekocht, accepteren wij retourzendingen voor een vervangend artikel tot 14 dagen nadat het artikel is geleverd. De voorwaarden voor het herroepingsrecht vindt u terug op onze website onder de sectie ‘herroepingsrecht’.
Als u een Miele product wil terugsturen, belt u best naar onze klantendienst op 02 451 16 16  en kiest u optie 2 (voor toestellen) of optie 3 (voor onderdelen en accessoires).

De Miele technici komen ter plaatse en zullen het aangevraagde onderhoud of de herstelling vlot en efficiënt uitvoeren. Meer info kan u terugvinden op onze website. Valt de service-interventie binnen de garantie van het toestel? Gelieve het aankoopbewijs op het moment van het bezoek van onze technicus voor te leggen.

Voor herstelling die buiten fabrieksgarantie of verlengde garantie vallen,  gelden de tarieven die u kan terugvinden op onze website. U kan na de interventie rechtstreeks aan de technicus betalen via uw betaalkaart.

Het serienummer bevindt zich op het typeplaatje van het toestel. De locatie van dit typeplaatje verschilt naargelang het type toestel. Meer info over de locatie van het serienummerplaatje kan u online terugvinden.

Voor alle huishoudelijke Miele toestellen bieden we vanaf de aankoopdatum een fabrieksgarantie van twee jaar aan. Gedurende deze periode herstellen we alle materiaal- en fabricagefouten gratis. De voorwaarden van de Miele garantie zijn van toepassing.
Een herstelling kan al snel een pak geld kosten. Indien u het risico op een hoge factuur wil vermijden en geïnteresseerd bent in totale zekerheid voor uw Miele-toestel, kan Miele u een exclusieve garantieverlenging aanbieden tot 5 of 10 jaar na de aankoop van toestel.
Als het toestel onder garantie valt, vergeet dan niet een aankoopbewijs voor te leggen aan onze Miele collega’s.

Indien u een service-interventie wenst van een Miele-technicus voor een onderhoud of herstelling, kan u dit best doen via onze online booking tool. Zo kan u zelf het tijdstip kiezen dat u het beste past. Houd zeker het toestel type en serienummer bij de hand als u een afspraak boekt.
Heeft u toch nog advies of hulp nodig? Bel dan naar 02 451 16 16  en kies optie 1.
Valt uw service-interventie binnen de garantie van het toestel? Gelieve het aankoopbewijs op het moment van het bezoek van onze technicus voor te leggen.

Ja. Sommige problemen kan u zelf verhelpen.
Op onze website kan u
handige tips terugvinden en self-help video's.

Ga naar onze online onderdelencatalogus, geef het model van uw toestel in (bijvoorbeeld G6200SC) en zoek het onderdeel in de explosietekeningen. Selecteer het nummer bij het onderdeel in de tekening en voeg het aan uw winkelmandje toe. Rechtsboven vindt u de inhoud van uw winkelmandje en kan u verder gaan naar bestellen.
Heeft u toch nog advies of hulp nodig? Bel dan naar 02 451 16 16  en kies optie 3.

Heeft u een vraag over een factuur, bel dan naar 02 451 16 16  en kies voor optie 4.

Naar begin pagina