Ervaar de voordelen van persoonlijk advies in de winkel vanuit het comfort van uw eigen huis

Miele Live Experience

Als u niet naar een van onze Miele Experience Centers kunt gaan, hoeft u nu maar één keer te klikken. Een van onze experts in het Miele Experience Center helpt u dan met een videogesprek of chat om het juiste toestel te kiezen.

We staan voor u klaar van maandag tot en met zaterdag tussen 10 en 18 uur.

Hoe werkt het?

Zoek de button ‘Contacteer een Miele expert’

Op onze productpagina's verschijnt na ongeveer 20 seconden zoeken een button. Als dat niet werkt, moet u de pagina misschien verversen of uw cachegeheugen wissen. U kunt het ook proberen met privé browsen of de incognito modus.
Daarna kiest u voor chat of (video)gesprek.

U hebt alleen uw microfoon nodig op uw computer of smartphone/tablet

Het is belangrijk dat u uw microfoon activeert zodat we u kunnen horen bij een gesprek. U hebt ook de mogelijkheid om uw camera te activeren als u gezien wilt worden; dit is echter niet verplicht. Zolang uw microfoon is geactiveerd, kunt u verbinding maken met een van onze experts in een Miele Experience Center.

U krijgt persoonlijk advies en een productdemonstratie van een vriendelijke expert in onze winkel.
We chatten of bellen graag met u van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 - 18.00 uur.

 

 

Veel voorkomende vragen

Waar is dit voor bedoeld?

Of u nu een keukentoestel, een wasmachine of een stofzuiger zoekt, onze experts van het Miele Experience Center kunnen u een hele serie toestellen laten zien tijdens een live gesprek of chat en u zo helpen om het toestel te kiezen, dat precies is wat u zoekt.

Kunnen jullie mij zien tijdens het gesprek?

Nee, wij kunnen u niet zien. U kunt alleen onze experts van het Miele Experience Center zien. Vergeet niet uw microfoon in te schakelen, zodat we u kunnen horen.

Moet ik gedetailleerde informatie over mezelf geven?

Nee, u hoeft geen details te geven om ons te kunnen bellen. Onze expert van het Miele Experience Center kan uw naam en/of contactgegevens vragen om u informatie te sturen of een vervolg te geven aan het gesprek, maar u hoeft die informatie niet te geven.
Als het gesprek afgebroken wordt door technische problemen, bel de adviseur dan alsjeblieft terug, want wij kunnen de verbinding niet herstellen.

Waarom kan ik de button op de website niet zien?

Gewoonlijk verschijnt het onderaan uw scherm na ongeveer 20 seconden. Als dat niet werkt, moet u de pagina misschien verversen of uw cachegeheugen wissen. U kunt het ook proberen met privé browsen of de incognito modus.

Waarom krijg ik geen verbinding?

Als de adviseur niet beschikbaar blijkt te zijn, kan het zijn dat hij/zij met een ander gesprek bezig is of dat u buiten de openingsuren belt.
Let op, bepaalde webbrowsers worden niet volledig ondersteund. U kunt het beste Chrome of Firefox gebruiken. Of u kunt proberen om uw smartphone of tablet te gebruiken i.p.v. de computer.

Privacybeleid

Naar begin pagina