Wat zoek je?Dealer zoeken
Ondersteuning voor uw

App

App

Foutcode 0/We hebben een technisch probleem

De Miele app geeft de melding We hebben een technisch probleem en de foutcode 0 weer wanneer het huishoudtoestel wordt geselecteerd.

De verbinding tussen het huishoudtoestel en WiFi is verbroken.

Als de verbinding verbroken blijft, kan het tot 10 minuten duren voordat de Miele app voor het huishoudtoestel de status Niet verbonden toont.

Wacht 10 minuten totdat het bericht verandert van We hebben een technisch probleem in Niet verbonden.

Als de storing regelmatig optreedt, controleer dan de signaalsterkte tussen de WiFi en uw huishoudtoestel.

Handmatig zoeken

Handmatig zoeken

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind uw handleiding
Technicus boeken

Technicus boeken

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Contacteer ons