Ondersteuning voor uwApp

Nieuw wachtwoord niet ontvangen

U heeft een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar niet ontvangen.

De e-mail is mogelijk in uw spammap/map met ongewenste e-mails terechtgekomen.

Kijk in uw spammap/map met ongewenste e-mails.

Het kan zijn dat u voor een Miele toestel 2 gebruikersaccounts heeft aangemaakt (via de Miele app of via de Miele website).

Neem contact op met de klantendienst van Miele om dit recht te zetten. Gebruik daarvoor het e-mailadres waarmee u zich bij de Miele app hebt aangemeld.

Handmatig zoeken

Handmatig zoeken

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind uw handleiding
Technicus boeken

Technicus boeken

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Contacteer ons