U heeft verschillende gebruikersaccounts op uw mobiele toestellen aangemaakt.
Meld u op alle mobiele eindtoestellen aan met dezelfde gebruikersaccount.
De Miele toestellen worden niet in de Miele app weergegeven.
Meld u op alle mobiele eindtoestellen aan met dezelfde gebruikersaccount.
Mogelijkheid 1: WiFi op het huishoudtoestel openen Optie 1
Kies Instellingen > Miele@home > instellen > Verbindingsmethode via app.
De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.
Mogelijkheid 2: WiFi op het huishoudtoestel openen Optie 2
Kies Instellingen > Netwerkverbinding aan.
De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.
Mogelijkheid 3: WiFi-module XKM3100W resetten:
Schakel het huishoudtoestel van Miele in.
Kies Menu Instellingen > Miele@home > Module-instellingen > Module-actie starten > Opnieuw starten + fabrieksinstellingen.
De communicatiemodule XKM3100W start opnieuw op en opent de WiFi van het huishoudtoestel gedurende 30 minuten.
Schakel het huishoudtoestel van Miele uit en weer in.
Kies Instellingen > Netwerkverbinding aan.
De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.
Mogelijkheid 4: WiFi-module XKM3100W resetten (zie hierboven) zonder de stappen 3 en 4.
De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.
Tik op Instellingen > Wifi > WiFi huishoudtoestel van Miele.
De naam van de WiFi van het huishoudtoestel van Miele is altijd: Miele@home-toesteltype, bijvoorbeeld Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Als de WiFi voor het huishoudtoestel niet wordt weergegeven, controleer dan de sterkte van het WiFi-signaal op de plaats van opstelling van het huishoudtoestel.
Als het type toestel niet correct wordt weergegeven, is het elektronische typeplaatje niet correct ingevuld. Het elektronische typeplaatje moet in dat geval door een technicus worden gecorrigeerd. Neem contact op met Miele Service.
Als de naam van de WiFi van het huishoudtoestel overeenkomt met het bovenstaande schema, ga dan verder met de volgende stappen.
Verbinding met de WiFi van het huishoudtoestel tot stand brengen: voer bij het verzoek tot invoer van gegevens als wachtwoord voor de WiFi van het huishoudtoestel het serienummer van het huishoudtoestel van Miele in.
Als de verbinding met succes tot stand is gebracht, is het elektronische typeplaatje in orde.
Als er ondanks correcte invoer geen verbinding tot stand kon worden gebracht, is het elektronische typeplaatje niet correct ingevuld. Het elektronische typeplaatje moet in dat geval door een technicus worden gecorrigeerd. Neem contact op met Miele Service.
Verbreek de verbinding met de WiFi van het huishoudtoestel en verwijder of negeer de WiFi voor het huishoudtoestel.
Reset de WiFi-module XKM3100W, zie hierboven.
Meld u af bij de Miele app.
Meld u met uw toegangsgegevens opnieuw aan bij de Miele app.
Zet de netwerkinstellingen op het toestel terug op de fabrieksinstellingen.
Koppel (pair) het toestel opnieuw.