Ondersteuning voor uwApp

Toestellen niet in de app weergegeven

De Miele toestellen worden niet in de Miele app weergegeven.

U heeft verschillende gebruikersaccounts op uw mobiele toestellen aangemaakt.

U gebruikt meerdere mobiele toestellen (smartphones, tablets) in uw thuisnetwerk.

Meld u op alle mobiele eindtoestellen aan met dezelfde gebruikersaccount.

Onvolledig elektronisch typeplaatje (serienummer).

Om het elektronische typeplaatje van het huishoudtoestel te controleren, moet de smartphone/tablet met het access point (de WiFi van het toestellen) van het Miele huishoudtoestel worden verbonden. Afhankelijk van het huishoudtoestel, de specificaties van het toestellen en de softwareversie kan de menunavigatie afwijken.

Verklaring symbolen

Handelingen op het toestellen

Handelingen in de Miele app

Handelingen op de smartphone, tablet e.d.

Start het access point van het huishoudelijke Miele apparaat. Probeer één van de volgende mogelijkheden.

  • Mogelijkheid 1:

    • Instellingen > Miele@home > instellen > Verbindingsmethode via app selecteren.

    Resultaat: het huishoudelijke Miele apparaat start gedurende 30 minuten het eigen access point.

  • Mogelijkheid 2:

    • Module resetten, zie invoer “Communicatiemodule XKM3100W – Opnieuw starten en resetten naar fabrieksinstellingen”.

    • Huishoudelijk apparaat inschakelen.

    • Instellingen > Opname in netwerk aan selecteren.

    Resultaat: het huishoudelijke Miele apparaat start gedurende 30 minuten het eigen access point.

  • Mogelijkheid 3:

    • Module resetten, zie invoer “Communicatiemodule XKM3100W – Opnieuw starten en resetten naar fabrieksinstellingen”.

    Resultaat: het huishoudelijke Miele apparaat start gedurende 30 minuten het eigen access point.

Instellingen > wifi > wifi van het huishoudelijke Miele apparaat selecteren.

  • De naam van de wifi van het huishoudelijke apparaat is altijd: Miele@home-type apparaat, bijvoorbeeld Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Als het type apparaat niet correct wordt weergegeven, is het elektronische typeplaatje niet correct ingevuld. Het elektronische typeplaatje moet in dat geval door een technicus worden gecorrigeerd. Neem contact op met Miele.

Breng een verbinding met het huishoudelijke apparaat tot stand met behulp van het serienummer op het typeplaatje.

Ontkoppel de verbinding met het access point van het apparaat en verwijder of negeer het access point.

Module opnieuw resetten, zie invoer “Communicatiemodule XKM3100W – Opnieuw starten en resetten naar fabrieksinstellingen”.

De klantgegevens zijn gecorrigeerd.

Meld u af bij de Miele app.

Meld u met uw toegangsgegevens opnieuw aan bij de Miele app.

De thuisnetwerk-ID (groeps-ID) past niet bij andere toestellen in uw gebruikersaccount.

Zet de netwerkinstellingen op het toestel terug op de fabrieksinstellingen.

Koppel (pair) het toestel opnieuw.

Handmatig zoeken

Handmatig zoeken

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind uw handleiding
Technicus boeken

Technicus boeken

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Contacteer ons