Wat zoek je?Dealer zoeken
Ondersteuning voor uw

App

App

Toestellen niet in de app weergegeven

De Miele toestellen worden niet in de Miele app weergegeven.

U heeft verschillende gebruikersaccounts op uw mobiele toestellen aangemaakt.

U gebruikt meerdere mobiele toestellen (smartphones, tablets) in uw thuisnetwerk.

Meld u op alle mobiele eindtoestellen aan met dezelfde gebruikersaccount.

Onvolledig elektronisch typeplaatje (serienummer).

Om het elektronische typeplaatje van het huishoudtoestel te controleren, moet de smartphone/tablet met het access point (de WiFi van het toestellen) van het Miele huishoudtoestel worden verbonden. Afhankelijk van het huishoudtoestel, de specificaties van het toestellen en de softwareversie kan de menunavigatie afwijken.

Mogelijkheid 1: WiFi op het huishoudtoestel openen Optie 1

  • Kies  Instellingen > Miele@home > instellen > Verbindingsmethode via app.

De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.

Mogelijkheid 2: WiFi op het huishoudtoestel openen Optie 2

  • Kies  Instellingen > Netwerkverbinding aan.

De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.

Mogelijkheid 3: WiFi-module XKM3100W resetten:

  1.  Schakel het huishoudtoestel van Miele in.

  2. Kies  Menu Instellingen > Miele@home > Module-instellingen > Module-actie starten > Opnieuw starten + fabrieksinstellingen.

    De communicatiemodule XKM3100W start opnieuw op en opent de WiFi van het huishoudtoestel gedurende 30 minuten.

  3.  Schakel het huishoudtoestel van Miele uit en weer in.

  4. Kies  Instellingen > Netwerkverbinding aan.

De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.

Mogelijkheid 4: WiFi-module XKM3100W resetten (zie hierboven) zonder de stappen 3 en 4.

De WiFi van het huishoudtoestel van Miele wordt geopend.

Tik op  Instellingen > Wifi > WiFi huishoudtoestel van Miele.

  • De naam van de WiFi van het huishoudtoestel van Miele is altijd: Miele@home-toesteltype, bijvoorbeeld Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.

    Als de WiFi voor het huishoudtoestel niet wordt weergegeven, controleer dan de sterkte van het WiFi-signaal op de plaats van opstelling van het huishoudtoestel.

    Als het type toestel niet correct wordt weergegeven, is het elektronische typeplaatje niet correct ingevuld. Het elektronische typeplaatje moet in dat geval door een technicus worden gecorrigeerd. Neem contact op met Miele Service.

  • Als de naam van de WiFi van het huishoudtoestel overeenkomt met het bovenstaande schema, ga dan verder met de volgende stappen.

 Verbinding met de WiFi van het huishoudtoestel tot stand brengen: voer bij het verzoek tot invoer van gegevens als wachtwoord voor de WiFi van het huishoudtoestel het serienummer van het huishoudtoestel van Miele in.

  • Als de verbinding met succes tot stand is gebracht, is het elektronische typeplaatje in orde.

  • Als er ondanks correcte invoer geen verbinding tot stand kon worden gebracht, is het elektronische typeplaatje niet correct ingevuld. Het elektronische typeplaatje moet in dat geval door een technicus worden gecorrigeerd. Neem contact op met Miele Service.

 Verbreek de verbinding met de WiFi van het huishoudtoestel en verwijder of negeer de WiFi voor het huishoudtoestel.

 Reset de WiFi-module XKM3100W, zie hierboven.

De klantgegevens zijn gecorrigeerd.

Meld u af bij de Miele app.

Meld u met uw toegangsgegevens opnieuw aan bij de Miele app.

De thuisnetwerk-ID (groeps-ID) past niet bij andere toestellen in uw gebruikersaccount.

Zet de netwerkinstellingen op het toestel terug op de fabrieksinstellingen.

Koppel (pair) het toestel opnieuw.

Handmatig zoeken

Handmatig zoeken

Hier vind je alle handleidingen voor je Miele apparaten.
Vind uw handleiding
Technicus boeken

Technicus boeken

Je kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken.
Plan een bezoek
24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning

Bekijk hier de verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Contacteer ons