Herstelling

Met de aankoop van een Miele toestel investeert u in kwaliteit en een lange levensduur. Mocht u alsnog hulp nodig hebben, dan helpt de Service van Miele u snel en betrouwbaar verder.

Self-help

U vindt hier antwoorden en suggesties voor oplossingen voor veel problemen waarmee u het probleem zelfstandig kunt oplossen.

Wil u een afspraak maken met een technicus?

U kunt de technicus online boeken of telefonisch op het nummer 02/451 16 16.
Enkel voor huishoudtoestellen, niet voor professionele toestellen!

Uw partner voor alle servicegevallen

Wij zijn altijd in de buurt
Dankzij ons dichte netwerk van goed opgeleide servicetechnici hoeven we nooit ver te rijden en kunnen we zeer snel reageren. Zo wordt u snel weer een tevreden gebruiker van uw toestel.

De uitrusting van de bussen van de technici is perfect doordacht
Onze technici beschikken niet alleen over de benodigde kennis, maar ook over gereedschappen en onderdelen die passen bij hun werkgebied. De voertuigen worden 's nachts direct met de benodigde onderdelen geladen.

Snel en efficiënt
Met de speciaal voor Miele toestellen ontwikkelde pc-diagnose worden storingen snel herkend. Meer dan 90% van alle herstellingen wordt al bij de eerste keer afgehandeld.

Soorten herstellingen

Herstelling bij u thuis

Grote huishoudtoestellen

  • Herstelling door een technieker op locatie
  • Gebruik van originele Miele onderdelen
  • Nauwkeurige afrekening van de voorrij- en arbeidskosten en van onderdelen
  • Onze tarieven:
    - Opmaken bestek door Miele €100 (incl. BTW) + Recuperatie €75 (incl. BTW) bij aankoop nieuw Miele toestel
    - Verplaatsingskosten €80 (incl. BTW)
    - Uurtarief werktijd €110/uur (incl. BTW), geteld per 6 min. of €11/6 min. (incl. BTW)
    Garantie op herstelling = 24 maanden, 10 jaar garantie op korven vaatwassers, 10 jaar garantie op compressor koeling

Herstelling in de werkplaats

Stofzuigers

Een storing aan uw stofzuiger verhelpen wij graag samen met onze service-partner E-care.
U kunt uw stofzuiger laten ophalen of opsturen. Via onderstaande link kunt u uw herstelling aanmelden waarna wij u een serviceformulier en een verzendlabel mailen.
Voor het retour sturen worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij u registratie ontvangen wij graag een kopie van de aankoopfactuur, een duidelijke storingsomschrijving en uw contactgegevens.

De beste service

Miele staat al jarenlang op de eerste plaats wat betreft service

Plaats 1

  • wat betreft de uitvoersnelheid
  • wat betreft het houden aan afspraken
  • wat betreft de bereikbaarheid van de klantenservice
  • wat betreft de klantvriendelijkheid van de medewerkers aan de telefoon, hun deskundig advies en de manier waarop zij problemen telefonisch oplossen.

Boek een technicus

Eenvoudig te bereiken: u kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken

02 451 16 16

Maandag – donderdag: 08:30–17:00 uur
Vrijdag: 8:30 - 16 uur
zaterdag – zondag: gesloten

Online boeking

ONLINE AFSPRAAK MAKEN

Dit is misschien ook interessant voor u:

Miele originele onderdelen

Verlengde garantie

Naar begin pagina