
Herstelling
Met de aankoop van een Miele toestel investeert u in kwaliteit en een lange levensduur. Mocht u alsnog hulp nodig hebben, dan helpt de Service van Miele u snel en betrouwbaar verder.
Self-help
U vindt hier antwoorden en suggesties voor oplossingen voor veel problemen waarmee u het probleem zelfstandig kunt oplossen.
Wil u een afspraak maken met een technicus?
U kunt de technicus online boeken of telefonisch op het nummer 02/451 16 16.
Enkel voor huishoudtoestellen, niet voor professionele toestellen!
Vanaf nu ook afspraken 's avonds of in het weekend mogelijk!
Uw partner voor alle servicegevallen

Wij zijn altijd in de buurt
Dankzij ons dichte netwerk van goed opgeleide servicetechnici hoeven we nooit ver te rijden en kunnen we zeer snel reageren. Zo wordt u snel weer een tevreden gebruiker van uw toestel.
De uitrusting van de bussen van de technici is perfect doordacht
Onze technici beschikken niet alleen over de benodigde kennis, maar ook over gereedschappen en onderdelen die passen bij hun werkgebied. De voertuigen worden 's nachts direct met de benodigde onderdelen geladen.
Snel en efficiënt
Met de speciaal voor Miele toestellen ontwikkelde pc-diagnose worden storingen snel herkend. Meer dan 90% van alle herstellingen wordt al bij de eerste keer afgehandeld.
Bij Miele maken we de dingen graag beter. Ook onze service!
Daarom zal u vanaf nu precies weten wanneer u de Miele technieker mag verwachten. Hij belt u namelijk op wanneer hij bij zijn vorige afspraak vertrekt. Super handig én tijdbesparend.
Soorten herstellingen

Herstelling bij u thuis tegen vaste prijs
Wasmachines en droogkasten tot en met 10 jaar oud
Meer informatie vindt u in de Algemene voorwaarden (www.miele.be/voorwaarden_herstelling) en de FAQ (https://www.miele.be/FAQherstelling).

Herstelling bij u thuis
Grote huishoudtoestellen

Herstelling in de werkplaats
Stofzuigers
Een storing aan uw stofzuiger verhelpen wij graag samen met onze service-partner E-care.U kunt uw stofzuiger laten ophalen of opsturen. Via onderstaande link kunt u uw herstelling aanmelden waarna wij u een serviceformulier en een verzendlabel mailen.
Voor het retour sturen worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij u registratie ontvangen wij graag een kopie van de aankoopfactuur, een duidelijke storingsomschrijving en uw contactgegevens.
De beste service
Miele staat al jarenlang op de eerste plaats wat betreft service

Plaats 1
Boek een technicus
Eenvoudig te bereiken: u kunt bij ons zowel online als telefonisch een vraag stellen of een afspraak maken
02 451 16 16
Maandag – donderdag: 08:30–17:00 uur
Vrijdag: 8:30 - 16 uur
zaterdag – zondag: gesloten
Dit is misschien ook interessant voor u:

